Experienta in apropierea mortii



Experienta Anitei Moorjani in apropierea mortii


Ziua in care am trecut dincolo…
“Am avut cancer in faza finala (Limfom Hosgkin) si eram ingrijita acasa. Eram conectata la un tub de oxigen si aveam o asistenta care ma ingrijea 24 de ore pe zi. Insa in dimineata de 2 februarie 2006 nu m-am mai trezit.”
Am intrat in coma. Sotul meu l-a sunat pe doctor care i-a spus sa ma duca de urgenta la spital. Oncologul sef m-a consultat si i-a spus sotului meu ca acesta este finalul si ca toate organele mele interne se opresc. Verdictul a fost ca nu voi supravietui mai mult de 36 de ore. Totusi, oncologul a spus ca va face tot ceea ce este posibil, insa l-a avertizat pe sotul meu ca este extrem de posibil sa nu supravietuiesc, pentru ca organele interne nu mai functioneaza. Acest lucru a fost indicat de faptul ca intregul meu corp incepuse sa se umfle si aveam leziuni deschise pe toata pielea. Mi-au administrat un cocktail de medicamente, m-au umplut de tuburi si mi-au dat oxigen.
Claritatea Constiintei
Credeam ca imi tot pierd constiinta si mi-o recapat in tot acest timp, pentru ca eram constienta de tot ceea ce se intampla in jurul meu. Insa mi s-a confirmat mai tarziu, de catre familie si de catre doctori ca eu am fost in coma in tot acest timp. Am vazut si am auzit toate conversatiile dintre sotul meu si doctori, care aveau loc in afara camerei in care eram asezata, la aproximativ 12 m. distanta pe un hol. Am putut sa verific autenticitatea conversatiilor mai tarziu impreuna cu sotul meu, care a fost socat de acest fapt. Apoi, chiar „am trecut dincolo”, intr-o alta dimensiune, unde am fost complet inconjurata de un sentiment total de iubire. Am experimentat si o claritate extrema a motivelor pentru care aveam cancer, de ce am venit in aceasta viata de la inceput, ce rol a jucat fiecare membru al familiei mele in viata mea, in marea schema a vietii si in general cum functioneaza viata. Claritatea si intelegerea pe care le-am obtinut in aceasta stare este aproape de nedescris. Cuvintele par sa limiteze experienta – am fost intr-un loc unde am inteles cat de infinit mai mult este dincolo de perceptia noastra a lumii tri-dimensionale. Am realizat ce dar este viata si ca eram inconjurata de fiinte spirituale iubitoare, care erau intotdeauna langa mine, chiar daca eu nu stiam de existenta lor.
Darul vietii
Iubirea pe care am simtit-o era coplesitoare si din aceasta perspectiva, stiam perfect cat de puternica sunt si am vazut in mod clar posibilitatile uimitoare pe care noi ca fiinte umane le putem atinge in timpul vietii fizice. Am descoperit ca scopul meu ar fi sa aduc „Raiul pe Pamant” folosind noua intelegere si sa impartasesc aceasta cunoastere si cu altii. Totusi am putut alege intre a ma intoarce la viata sau sa merg inainte catre moarte. Am fost facuta sa inteleg ca nu imi venise inca timpul, insa ca am intotdeauna posibilitatea de a alege si ca daca aleg moartea atunci nu voi mai putea experimenta o gramada de daruri pentru restul de viata care ar fi ramas daca as fi ales viata. La inceput, nu mi-am dorit sa ma intorc, pentru ca aveam un corp extrem de bolnav si nu vroiam sa ma intorc in acest corp al carui organe interne incetasera sa mai functioneze, plus leziunile deschise de pe piele. Insa se pare ca am devenit aproape instantaneu constienta de faptul ca daca aleg viata, corpul meu se va vindeca extrem de repede. Iar diferenta nu s-ar vedea in luni sau saptamani, ci in decurs de cateva zile!
Apoi am inceput sa inteleg cum incep bolile la nivel energetc inainte de a apare la nivel fizic. Daca as fi ales sa raman in viata, cancerul ar fi disparut din energia mea, iar coprul fizic s-ar fi recuperat extrem de rapid. Apoi am inteles ca atunci cand oamenii se trateaza cu medicamente pentru boli, acestea elimina boala doar din corpul fizic, insa nu si din energie, asa ca boala revine. Am realizat ca daca ma intorc, as face-o cu o energie extrem de sanatoasa. Apoi corpul fizic s-ar fi aliniat foarte rapid si permanent la conditia energiei mele. Am inceput sa fiu constienta ca acest lucru se aplica in orice caz, nu numai in cazul bolilor – probleme fizice, psihologice etc. Am devenit constienta ca tot ceea ce se intampla in viata noastra este dependent de aceasta energie din jurul nostru, creata de noi. Nimic nu era real – noi am creat imprejurimile, problemele etc. in functie de tipul de energie. Claritatea cu care am simtit modul in care primim ceea ce primim era fenomenala! Totul se leaga de modul in care noi suntem din punct de vedere energetic. Cumva am stiut ca voi vedea aceste „dovezi” direct daca ma voi intoarce in corp. Parea ca baleiam intre cele doua lumi, aceasta lume fizica si partea cealalta, insa de fiecare data cand treceam in „partea cealalta”, parea ca intru tot mai profund si ca experimentez tot mai multe „scene.” A fost una dintre ele in care am vazut cum viata mea a atins toti oamenii din viata mea – era precum o tapiserie si am vazut cum am schimbat viata tuturor celor care traiau in apropierea mea. Apoi am vazut o alta scena in care l-am vazut pe fratele meu intr-un avion, care auzind vestea ca urma sa mor, venea sa ma vada (am verificat acest lucru cand am inceput sa imi revin, iar fratele meu era acolo, tocmai coborat din avion). Apoi am vazut o strafulgerare a fratelui meu si a mea si am inteles intr-un mod anume ca ca era dintr-o viata anterioara, in care eram mult mai in varsta decat el si eram ca o mama pentru el (in viata aceasta el este mai in varsta decat mine). Am vazut ca eram extrem de protectoare cu el. Deodata am devenit constienta ca el era in avion si am simtit ca „nu pot sa ii fac asta acum – nu il pot lasa sa vina si sa ma vada moarta.” Apoi am vazut cum menirea sotului meu era legata de mine si cum a decis el sa vina si sa experimenteze viata aceasta impreuna cu mine. Daca as fi plecat, probabil ca m-ar fi urmat repede.
“Raiul pe Pamant”
Dupa experienta aceasta, m-am recuperat rapid. Doctorii au asteptat sa fiu stabila inainte de a face o biopsie a nodurilor limfatice pentru a cerceta prezenta celulelor canceroase, insa nu au putut descoperi niciun nod limfatic destul de mare pentru a sugera prezenta cancerului (la intrarea in spital corpul meu era plin de noduri limfatice si tumori de dimensiunea unei lamai, incepand cu baza craniului pana in abdomen). Apoi mi-au facut o biopsie a maduvei spinarii, din nou pentru a gasi activitate canceroasa, pentru a ajusta chimioterapia in conformitate cu boala si nu au gasit nicio urma de cancer. Doctorii erau extrem de confuzati, insa au pus totul pe un raspuns subit la chimioterapie. Pentru ca nu au reusit sa inteleaga ce se intampla, m-au pus sa fac test dupa test, iar eu le-am trecut pe toate cu brio, si cu siguranta ca fiecare test m-a facut sa am si mai mare incredere in mine! Mi-au facut o radiologie a intregului corp si pentru ca nu au reusit sa gaseasca nimic l-au pus pe medicul raiolog sa repete testul!!! Din cauza experientei mele, acum impartasesc cu toata lumea faptul ca stiu ca miracolele sunt posibile in viata ta, in fiecare zi. Dupa ce am vazut ceea ce am vazut, realizez ca absolut orice este posibil si ca nu am venit aici ca sa suferim. Viata ar trebui sa fie mareata, iar noi suntem extrem de iubiti. Modul in care am privit viata s-a schimbat in mod dramatic si sunt extrem de recunoscatoare ca mi s-a dat o a doua sansa de a experimenta „Raiul pe Pamant.”

Un comentariu:

MARIANA ROSCA spunea...

Eu traiesc Raiul pe Pamant si am inteles Darul Vietii, fara sa fi trecut prin experienta mortii.