Scară la cer... (19)



Trei, număr divin? 

Trei... să fie aceata un număr divin ?... Primul exemplu care îmi vine în minte este legat de cele trei degete cu care ne facem cruce... Ne rugăm la trei – ”Tatăl, Fiul și Sfântul Duh”... Exemplele ar putea continua...
Ce vreau să spun astăzi este că Dumnezeu a hotărât ca tatălui nostru Filip să i se nască trei suflete divine – Gabriel, Laurențiu și eu... A trebuit să plece tata dintre noi, ca să putem să ne descoperim unul pe altul... să descoperim acest triunghi dat de Creator. Și am rămas pe gânduri mai ales că, nu întâmplător, trei persoane apropiate mi-au spus o constatare înțeleaptă: ”este foarte rar cazul în care se nasc într-o familie trei ființe alese de Dumnezeu... toți trei aveți calități și inspirație divină...”
    ...Am avut un vis unde eu, puternică am spus – ”mai departe Doamne, dacă vrei să iei pe cineva din famila mea, ia-mă pe mine! Mie nu mi-e frică și știu că unde voi pleca este ... acasă!” Nu știu de unde această forță interioară, pentru că în realitate știam că îmi este frică, dar poate a dispărut... Cert este că din acest moment, în care am fost fermă, coșmarurile mele au încetat. Și de aici am înțeles că trebuie să dăm dovadă de tărie de caracter, aici, acum, dar și în viața de dincolo...

Ligia Beatrice Vasilescu

Va urma... 

Niciun comentariu: