Mesaj de la Fecioara Maria primit de Lucia Nistor


Mesaj de la Fecioara Maria primit de Lucia Nistor

"Copii mei,

In aceasta zi vreau sa va daruiesc mangierile mele si iubirea mea de mama.
Intoarceti-va la stadiul de copii si ghemuiti-va acum in bratele mele precum pruncul Iisus. Relaxati-va si lasati-mi mie durerile, fricile si ingrijorarile voastre de viitor.
Eliberati- va inima si mintea si redeveniti liberi si fara griji, inocenti in speranta, emotie si gindire precum ingerii si pruncii.

Mama voastra va iubeste si va imbratiseaza."

Maria –Fecioara, Mama si Regina


In cinstea sarbatorii de 15 august si de 8 Septembrie zilele Sfintei Fecioare Maria protectoarea mea si protectoarea Romaniei, va invit la o meditatie gratuita de transformare personala in care veti fi imbratisati de mesajele iubirea si energiile ei. Meditatia va incepe la ora 18:00 (6:00 PM) ora Bucurestiului, si pentru a primi invitatia de participare ,va rog sa imi scrieti la adresa www.MesajuLuminii.ro


PELERINAJ DE SUFLET LA MEDUGORJE

Pelerinaj spiritual de vindecare si evolutie spirituala impreuna cu Lucia Nistor


Medugorje (Bosnia Hertegovina) este unul din locurile unice in lume in care apare Fecioara Maria, oferind mesaje, viziuni si vindecari. Medugorje este un loc binecuvantat, un vortex energetic de vindecare care inlesneste primirea si cresterea darurilor noastre spirituale si vindecarea sufletului.

Vom vizita locurile binecuvantate unde sunt consemnate aparitiile Fecioarei Maria si vom face impreuna 2 seminare spirituale:
- In primul seminar vom lucra cu energiile divine pentru vindecare personala, vindecarea pe neam, vindecarea planetei si pentru primirea darurilor de vindecare.
- In cel de-al doilea seminar vom lucra pentru armonizarea interioara a fiintei, pentru pregatirea si primirea darurilor extrasenzoriale, a darurilor spirituale.

Pentru informatii mai detailate si pentru inscriere va rugam sa contactati pe:

Dna. Mihaela Badea:
tel: 0749108058, 0763812973
e-mail: mihaela_teo80@yahoo.com , bmihaela09@yahoo.com

Eu personal am primit in urma cu cativa ani daruri multiple in aceste locuri minunate - prin gratia divina a Fecioarei Maria - de aceea va invit cu drag in acest pelerinaj de suflet.

Iata si ce au avut de spus participantii la seminarele mele:

Mi-a placut atat de tare seminarul tau incat daca as fi putut as fi venit sa particip din nou si la cel de la Cluj. I.R., Buc 2007

Seminariile au fost foarte inspirate si puternice si ma bucur ca am avut sansa sa particip! M-au energizat atat de tare ca adormeam greu seara. G F., Buc 2009

Meditatiile din timpul seminarului au fost divine. R.C., Buc 2008

Deasemeni, in cinstea sarbatorii de15 august si 8 septembrie zilele Sfintei Fecioare Maria si protectoarea Romaniei, va invit la meditatii gratuite de transformare personala in care veti fi imbratisati de mesajele, iubirea si energiile ei

Fiti binecuvintati de iubirea divina.

Daniela Lucia Nistor

www.MesajulLuminii.ro

Niciun comentariu: