Uimitor! Moment emotionant



Moment emotionant la o gradina zoologica din SUA. Cum a reactionat un tigru la vederea unui bebelus.

Fotografiile incredibile au fost capturate in momentul in care un tigru si-a plecat capul si a ridicat labuta in fata unui bebelus care admira animalul de partea cealalta a custii.

Fotograful Dyrk Daniels a observat cand un tigru bengalez a devenit interesat de copilul curios si, imediat ce felina s-a apropiat de acesta, a imortalizat gestul extraordinar si neasteptat.

Contrar asteptarilor, Taj nu s-a manifestat agresiv, ci si-a lipit botul de geam si a cautat afectiunea fetitei.


“Am observat cum fetita se apropie de geam, cum isi lipeste manutele de el si cum se uita atent la pisica mare din fata. Apoi, am vazut cum tigrul o observa si se apropie. Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost ca animalul va deveni agresiv si ca micuta va capata o fobie care o va marca pentru tot restul vietii. Marea mi-a fost uimirea cand am vazut ca felina isi inclina capul spre ea si cauta afectiune“, a declarat fotograful.


Micuta nu a fost deloc speriata, conform jurnalistilor de la daily.mail.co.uk, ci dimpotriva: s-a intors fericita la mamica ei si a inceput sa bata din palme.

“A fost prima data cand am observat un gest atat de tandru din partea unui pradator“, a spus Dyrk.

Sursa: daily.mail.co.uk

4 comentarii:

Fanitza spunea...

Iti multumesc pentru momentul de fericire daruit cu aceste suuuuuuuuuuuperbe imagini.

anonim spunea...

Da , cu adevarat um moment fantastic de fericire iubire si compasiune pentru toate animalele de pe terra, pentru viata pe care sunt obligate sa o faca datorita lipsei de IUBIRE din sufletele anumitor indivizi numiti OAMENI....

margudy spunea...

Wowwwww fantastic de frumos ! Cateodata animalele sunt mai bune ca noi adultii !

Anonim spunea...

superb! :)