Mesaj de la Kiesha Crowther (Little Grandmother) 2010


"Suntem cu toţii magnifici, puternici şi Co-creatori Divini ai Marelui UNUL."

Într-un foarte puternic si miscator interviu ea dezvaluie sentimentele şi opiniile despre 2012, schimbările de pe pământ, iubire si recunostinta...

Este timpul sa intelegem ca putem schimba ceva, sa salvam impreuna aceasta minunata planeta si tot ceea ce este aici...


"Cine vreti sa fiti? De ce va aflati aici? Stiind acum ca sunteti marele Eu Sunt, zeul si zeita, ca sunteti tot ceea ce este, inclusiv universul, si ca este destula energie disponibila pentru fiecare fiinta de pe planeta, nu mai este nevoie sa ne luam energia intre noi.
Este suficienta pentru toti. Fiecare dintre noi este frumos, perfect si minunat!
Voi ati ales sa veniti aici. Voi ati vrut asta, altfel, nu v-ati afla aici.
Sinele voastre Superioare v-au trimis aici, asa ca iata-va! Deci, de ce vreti sa fiti aici?
Viata nu inseamna sa mergi la somn noaptea, sa te trezesti a doua zi dimineata si sa mergi la slujba, apoi din nou acasa!
De ce va aflati aici? Hotarati-va! Pentru ce vreti sa fiti aici? Care e scopul vostru aici?
Puneti-va intrebarea asta, apoi raspundeti-va cu sinceritate.
Abia apoi veti sti cum sa va impliniti scopul. De ce va aflati aici, de ce v-ati trimis aici? De ce vreti sa fiti aici? Ce vreti sa faceti cu viata voastra? Aveti toata energia din lume, care va sustine.
O gasiti afara, in natura. Nimeni nu va impiedica de la a realiza ce doriti, cu exceptia voastra. Nimeni nu va poate lua nimic, nimeni nu va poate aduce nici-un prejudiciu fara voia voastra, nimeni nu va pune piedici.
Si prin iubire ne vor arata calea. Si prin iubire, tot ceea ce nu am cunoscut pana acum, ne va fi aratat.

Si prin iubire ne vom implini visurile. Si prin iubire aceasta planeta va deveni minunata!

Si vom renaste! Ea va renaste!.. Si IUBIREA!
Iar prin iubire, totul devine posibil. asa ca va spun:

Va iubesc! Pe fiecare dintre voi. Iubesc marele Eu Sunt, care sunteti!

Ce conteaza este ca stiu ca am ales sa vin aici in urma unei cereri de a veni pe aceasta planeta si am acceptat! Si am obtinut un corp si iata-ma, pe aceasta splendida si sacra Mama Pamant. Multe spirite nu ajung sa vina, iar noi am fost invitati sa venim si ma aflu aici, avand sansa sa va vorbesc din inima si suflet. Sunt singura, insa sunt UNA, si am sa ma straduiesc sa fac o diferenta, sa imi amintesc cine sunt si sa transmit mesajul pentru care am venit aici: ca Mama nostra Pamant e sacra, ca este o fiinta divina si o iubesc foarte mult! Si oricat de greu ar fi, sunt numai una si uneori devine coplesitor sa te ocupi de triburi, de Tribul Tuturor Culorilor, sa vorbesti lumii, uneori devine coplesitor,insa am acceptat sa fac asta si am venit aici. Si stiu, cu fiecare fibra a fiintei mele, cat este de important acest mesaj, sa ii ajuti pe ceilalti sa isi aminteasca cine sunt, ca fiecare este Marele Eu Sunt!..
Sunteti propriul vostru creator, puteti schimba aceasta planeta, puteti schimba cine sunteti, puteti face o diferenta! Puteti opri masacrul de animale! Puteti darui iubire unui strain! Ii putem iubi pe cei fara casa si pe betivi la fel cum ne iubim parintii; si ei sunt tot noi! Fara a judeca, fara diferente, putem darui iubire tuturor! Putem darui binecuvantari tuturor, putem trai din inima. Pentru asta am venit. Indiferent cat de greu ar fi, imi voi dedica viata pentru a transmite acest mesaj: ca trebuie sa ne amintim de Mama noastra Pamant, trebuie sa ne amintim ca ea este sacra, trebuie sa ne amintim ca noi suntem sacri, ca suntem proprii nostri creatori divini! Si ca suntem frati si surori. Si ca nimic nu ne desparte, nu mai putem ramane divizati de religii, de rase, de guvern. Sunteti fratii si surorile mele, indiferent unde va aflati, si va iubesc! Ne putem iubi unii pe ceilalti, pentru ca suntem ceilalti! Deci.. pentru asta ma aflu aici.
Si am sa fac tot ce-mi sta in putinta sa implinesc promisiunea!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

superb mesajul de unitate si iubire...
multumim frate