INTERVIU CU DRUNVALO MELCHIZEDEK (1)


INTERVIU CU DRUNVALO MELCHIZEDEK, autorul cartii Spatiul sacru al inimii,
luat de LILOU MACE pe data de 28 octombrie:

Partea I-a – MAYASII SI 21.12.2012


"- Salutari, Drunvalo!

- Salutari, Lilou!

- Ma bucur ca esti din nou cu noi.

- Si eu ma bucur sa va fiu alaturi, in minunatul Hawaii si mi-as dori sa fiu efectiv acolo.

- Energia este minunata aici si sunt nerabdatoare sa port aceasta discutie cu tine, mai ales fiindca ne apropiem de sfarsitul lui octombrie 2011. Dupa ce am postat pe Facebook anuntul despre interviul nostru, am primit sute de mesaje; toti sunt nerabdatori sa iti spuna cat esti de iubit si te imbratiseaza, din toate colturile lumii. Trebuia sa-ti transmit acest mesaj.

- E foarte dragut din partea lor; si eu ii iubesc si le multumesc.

- Noi vrem sa aflam cu totii noutati despre vremurile acestea si ce anume ne mai poti spune, dupa intalnirea noastra din Sedona, din luna februarie. Simtim cu totii ca exista atat de multe informatii si ne este foarte greu sa deosebim adevarul de fabulatii. Ce ne poti spune despre aceste vremuri?

- Aproape toata lumea stie ca trecem prin schimbari foarte rapide si simtim cu totii acest lucru, chiar daca nu stim, dupa felul in care ni se dezvaluie lucrurile cu atata rapiditate. Dar acestea sunt vremuri uimitoare, iar eu sunt fericit ca traim in aceasta parte a ciclului, fiindca atunci cand vom trece in cealalta parte a ciclului, viata noastra va fi mult mai buna.

Nu inseamna doar ca aceasta parte a ciclului, pe care o parcurgem acum, se va sfarsi si ca vechea lume va disparea, va pieri, literalmente, ci si ca aspectele dominante ale lumii ultimilor mii de ani vor disparea si ele.

Iar aspectul feminin va intra in scena, cu energia sa gingasa si protectoare. Abia astept. Ne-am saturat de razboaie, de atata durere care se manifesta in lume.

- Este vorba despre data de sfarsit a Calendarului Mayas, care, dupa cum spune Calleman, ar putea fi astazi, 28 octombrie 2011.

- Referitor la data de sfarsit a Calendarului Mayas, nici macar mayasii nu sunt neaparat intr-un consens. Din 1985, am acordat mult timp acestei probleme si am discutat de multe ori cu mayasii despre aceste lucruri, iar ei nu confirma ceea ce se spune; acum, ei reconsidera intreaga cunoastere mayasa despre lume. Ei analizeaza efectiv fiecare glifa (pictograma sau ideograma incizata in piatra) si fiecare detaliu, interpretandu-le, iar vechiul Calendar este reinterpretat in lumina cunoasterii lor, in modul lor de a da un inteles, lucrurilor. Si ei nu se multumesc sa observe ceea ce spune lumea, fiindca au descoperit prea multe discrepante, chiar in afirmatiile unor experti de faima mondiala si nu le mai accepta punctele de vedere. In conformitate cu profetiile mayase, 2010 a marcat momentul in care mayasii au inceput sa-si redobandeasca intelepciunea si cunoasterea, iar in urmatorii cativa ani, ei isi vor recapata intreaga cunoastere, pe care au pastrat-o in steaua magica a ciclului lor de viata.

- Cand crezi ca se va incheia acest ciclu si cum vom sti ca ceva se sfarseste si altceva nou incepe?

- Ciclul se bazeaza pe ciclul Pamantului, al Soarelul si al Lunii si al sistemului nostru solar, iar acelor cicluri nu le pasa ce calendar folosim noi. Iar ciclurile nu se incheie la 28 octombrie 2011. Pur si simplu, acest lucru nu este adevarat.

Asa-zisul sfarsit din 21 decembrie 2012 este momentul in care Pamantul, Soarele si centrul Galaxiei se vor afla intr-o aliniere perfecta. Acela va fi momentul in care ciclul reincepe.

Asadar, indiferent de ideile unor intelectuali, adevarul este ca acela este calendarul nostru, nu datele si parerile unora si altora. Calendarul lung al mayasilor se incheie exact la acea data – si acelasi lucru se intampla si cu precesiunea echinoctiilor, care se incheie exact in acea zi.

Si mai sunt si alte cicluri ce se incheie in ziua respectiva, despre care nu vorbeste nimeni, nici macar mayasii, si este vorba de un moment radical al timpului.

Profetiile mayase se combina si, conform lui Don Sereo, ei nu vad exact ce se va intampla in acea zi – chiar daca acela este momentul cand se schimba ciclurile. Este o fereastra in timp, care incepe in 24 sau 27 octombrie si se incheie in 2015 (noiembrie-decembrie). Iar profetiile se pot implini in orice moment din acest interval si nu conteaza cand anume se va petrece acesta lucru. Nici mayasii nu stiu cu precizie, fiindca nu si-au recapatat inca toate informatiile.

Am sa fac cateva referiri istorice la ceea ce se petrece, pentru ca acestea sunt cunoscute si sunt multi arheologi in lume, care stiu ca aceasta va fi o revelatie majora.

Dupa ce conchistadorii au distrus civilizatia mayasa, acestora nu le-a mai ramas nimic. Toata cunoasterea si intelepciunea lor s-au naruit. In intreaga lume, au mai ramas doar trei scrieri, numite Codexuri; unul se afla in Spania, altul la Muzeul Britanic, iar cel de-al treilea in Germania, cred; oricum, toate se afla in Europa. Iar acestea sunt singurele scrieri mayase pe care le cunoaste lumea.

Consiliul Mayas, care se afla in Yukatan, este cel de-al doilea mare Consiliu, iar in acest context, cred ca este cel mai mare, fiindca eu cred ca acum puterea s-a mutat din Guatemala in Mexic, iar noul lider al poporului mayas nu mai este Sereo, ci Pegio Pablo Ciupek, dar ei pastreaza tacerea asupra acestui lucru, deci e greu sa stii exact cum stau lucrurile, desi asa se pare, pentru ca pe el l-au invitat columbienii ca lider al natiunii mayase, in urma cu cateva luni.

Un alt membru al Consiliului Mayas este Hunbatz Men, care imi este prieten apropiat, de peste douazeci de ani.

Cam acum zece luni, el a venit aici, in Sedona, pentru a-mi arata un alt Codex, pe care lumea nu l-a vazut niciodata. El mi-a spus ca, de fapt, ei au descoperit doua Codexuri, pe care le studiaza de vreo zece ani, ajungand la concluzia ca sunt autentice. MI-a aratat acel nou Codex, numit Codexul Winkle, care avea 13 pagini, stranse ca un acordeon, scrisul fiind pe ambele parti, ceea ce era neobisnuit.

Un aspect al culturii mayase este faptul ca mayasii din Guatemala au strabatut practic intreaga lume, dar se considera ca ei nu erau in niciun fel implicati in povestea craniilor de cristal, ca aceasta era o fantezie si ca nimic nu era adevarat.

Dar Hunbatz a tinut neaparat sa-mi arate ceva evident, care schimba totul. El a intins acel Codex pe masa si, pe prima pagina, mi-a aratat cele cinci ceremonii mayase, in cadrul carora erau purtate cinci cranii de cristal, care apareau pe fiecare pagina a Codexului. Se pare ca era vorba despre stravechiul templu de la Chichen Itza, cel putin asa cred eu, nefiind insa un expert in domeniu. Iar pe spatele Codexului, apareau din nou craniile de cristal, care erau aduse inapoi. Acesta este un aspect extrem de important.

Dupa aceea, el s-a intors in Mexic, de unde mi-a telefonat peste cateva luni, spunandu-mi ca descoperisera alte doua Codexuri, la un muzeu din Los Angeles. M-a rugat sa ma duc acolo si sa incerc sa iau originalele, sa le cumpar sau sa intru cumva in posesia lor. Am facut tot ce a fost posibil pentru a afla mai multe detalii; m-am asezat la computer si, in 15 minute, am aflat care era locul exact. Nu stiu cum de a fost posibil acest lucru, dar am reusit, si am luat legatura cu directorul muzeului, care si l-a amintit pe Hunbatz, caruia, in urma cu 10 ani, ii aratase acele documente, pe care acesta le fotografiase. L-am intrebat daca puteam cumpara acele documente, iar el mi-a spus ca era imposibil, din cauza noilor legi privind integritatea si ca ar urma ani intregi de judecata si ca s-ar cheltui o gramada de bani.

Dar, in timpul conversatiei noastre, mi-a spus ca acele Codexuri cuprindeau o imensa cunoastere, importanta nu doar pentru mayasi, ci pentru intreaga lume. Si mi-a mai spus ca, la subsol, ei aveau peste 1.000 de Codexuri. Era un lucru extraordinar.

Nu stiam cum sa obtin acele informatii, dar, desi mi-am facut niste planuri, inca nu stiu cum sa procedez. Chiar daca nu vom intra in posesia lor, este important ca macar sa le fotografiem, ceea ce ar presupune mult timp si multi bani. Am estimat ca sunt vreo 75.000 de pagini de informatii.

In prezent, discutam cu unele corporatii, care sa ne ajute sa facem ceva in aceasta directie.

- Care ar fi implicatiile la nivelul lumii, daca aceste documente ar putea fi vazute si cunoscute?

- Aceasta este o cunoastere care ne-a fost ascunsa, pe care o asteptam de multa vreme si care ne va dezvalui cu precizie ceea ce urmeaza sa se intample si cum anume vor evolua lucrurile. Mayasii sunt foarte clari in aceasta privinta. Ei stiu ca aceste timpuri sunt vitale pentru omenire, iar toate ceremoniile si tot ceea ce vor face ei de acum inainte (dupa cum mi-au spus mie si acestor corporatii cu care lucrez), iar ei vor permite ca totul sa fie filmat, pentru ca lumea sa vada ce fac ei si pentru a-i putea explica lumii ce fac si de ce fac ceea ce fac, fara sa mai pastreze niciun secret, fiindca aceasta cunoastere trebuie sa se propage la nivelul intregii omeniri.

Si, de parca toate astea nu erau suficiente, acum doua saptamani am primit un telefon de la un necunoscut, care mi-a spus ca grupul lui de cautatori de comori ascunse pe fundul oceanelor, a descoperit inca 7 Codexuri. El mi-a spus ca nu stie cum sa le returneze mayasilor, cerandu-mi ajutorul. I-am spus ca primul pas ar fi sa le fotografieze pe toate, fiindca noi de acele fotografii aveam nevoie. El le-a fotografiat pe toate si mi le-a trimis pe CD-uri, iar eu le-am trimis Consiliului Mayasilor. Ei mi-au multumit foarte mult, dar au dorit mai intai sa verifice autenticitatea Codexurilor, iar dupa aceea, mi-au spus ca ele erau piesa centrala a informatiilor de care aveau nevoie.

Deci, exact asa s-au intamplat lucrurile si nu numai noi avem nevoie de aceste informatii, ci intreaga omenire. Iar mayasii au fost extrem de emotionati de aceste noi informatii. Acum, cautam solutii sa cumparam Codexurile, care ar costa cam 7 milioane de dolari.

De fapt, profetia chiar se implineste: este cert ca schimbarea a inceput in 2010, lucrurile se misca in mod accelerat, iar cunoasterea le este returnata mayasilor, chiar acum. Si ce fac ei? Ei aduc craniile de cristal in SUA. Au inceput ieri, la New York si, conform spuselor lor, vor organiza ceremonii de-a lungul SUA, incepand cu Los Angeles. De ce in SUA? Pentru ca insula Manhattan a fost a lor. Intreaga America de Nord era un tot unitar.

Ieri, mayasii au facut o ceremonie la New York, pe insula Manhattan; apoi, se vor deplasa de-a lungul SUA, trecand prin locurile lor stravechi, iar in final, vor veni aici, la Sedona, pe 7 noiembrie; ei vor face si aici o ceremonie si se vor adresa lumii intregi, in legatura cu ceea ce urmeaza sa se intample si vor explica aspecte legate de toate aceste calendare.

Dupa aceea se vor duce la Los Angeles, la o expozitie uriasa, unde vor veni, cu avionul, toti cei 13 batrani intelepti mentionati in Calendarul Mayas, vor urca pe o scena, cu mii de oameni ca spectatori si milioane de oameni care vor urmari transmisia, fiindca aceasta este ceea ce trebuie sa faca ei acum – sa exprime deschis toate aceste lucruri.

- Exista si printre mayasi disensiuni, contradictii?

- Exista deosebiri de pozitii intre toate triburile indigene din lume. Din cate am auzit, nu exista un consens general nici in randul mayasilor, dar batranii lor intelepti au ajuns la o pozitie comuna, aproape pretutindeni.

De exemplu, Hopi sunt intr-o uriasa discordanta cu ceilalti, dar acest lucru face parte din profetia lor. In randul mayasilor, lucrurile nu stau prea rau. Exista 10 sau 12 Consilii, in Mexic, Belize, Guatemala, Honduras, El Salvador. Ei merg peste tot, in locurile unde s-au descoperit ruinele lor – si vorbim despre o zona foarte intinsa, in care cultura mayasa s-a dezvoltat din vremuri stravechi. Consiliile din Itza si Guatemala nu se inteleg in multe privinte, dar cand este vorba de lucruri importante, gasesc cai comune de colaborare. Acum, atentia se indreapta asupra Consiliului Itza, din cauza evenimentelor ce urmeaza sa aiba loc la Chichen Itza, care este centrul vital al culturii mayase si acesta va fi locul in care se va organiza o ceremonie speciala.

Credeti sau nu, guvernul mexican nu le-a permis mayasilor sa faca ceremonii consacrate anului 2012. De fapt, sunt trei locatii importante: Chichen Itza, o alta al carei nume nu-l pot rosti, fiindca este secret si o a treia – Tikan, in Guatemala. Profetiile mayase se vor implini intr-unul dintre aceste locuri."

Sursa: Editura For You

Niciun comentariu: