Dincolo de noi


"Haideti sa lamurim o problema, tema ar fi destul de coplexa pentru multi,si chiar este.Sa abordam calatoria astrala,sa vedem ce se ascunde dincolo de planul fizic. Nu oricine are acces la asta , vi s-a spus asta de nenumarate ori , ei bine eu o sa spun TOATA lumea are acces la Divinitate, toata lumea poate sa Vada, sa Simta, sa Auda, sa Calatoresca… foarte multi s-au trezit dar le e teama sa vorbeasca despre asta.
Multi s-au trezit si nu isi dau seama de asta,nu constientizeaza inca… suntem atrasi unii de altii ca un magnet si nu stim de ce. Exista pericolul ca atunci cand cunosti pe cineva si te aduce pe calea spiritualitatii, pe calea spre Adevar,sa faci din acel cineva un Zeu… spui ca este adevarat guru sau mai stiu eu ce mare maestro… eu spun nu , fiecare este maestru pentru Sine, si toti ne alimentam de la Sursa Divina. Cine spune eu am vindecat ,spune gresit si in mod cert nu ii va fi bine… Cine cere plata pentru energia Divina nu se poate considera omul lui Dumnezeu,nu are cum,nu facem comert cu EL. Foarte urat pentru cei ce fac asta… daca Dumnezeu te-a inzestrat gratis cu Har tu de ce faci asta pe bani? El iti daruieste neconditionat,el daruieste neconditionat…si tu, Omule ce faci? este adevarat ca avem nevoie si de bani..(oarecum…), dar acestia se pot castiga prin munca cinstita … ia doar cat iti este necesar , si tot ce iti prisoseste da mai departe ,da celor ce n-au ,daruieste batraniolr si copiilor,oamenilor in suferinta… cu construi palate aici ,in plan fizic ,construieste “palat” din imaparatia cerurilor,daca tot vrei sa construiesti…
Tot ce El iti daruieste,daruieste si tu la randul tau,pentru ca esti un canal prin care EL lucreaza,atat. Energia curge prin tine spre oricine are nevoie,caci pana la trezire globala mai este ceva timp….si trebuie sa ne ajutam reciproc,dar nu contracost. Cel putin eu asa stiu din cate mi s-au transmis … Invata sa nu mai ai asteptari de la nimeni, fa asta neconditionat si ai sa vezi ca Dumnezeu te va rasplati… cu mult mai mult…dar nu te astepta la castiguri,la valori materiale. Tot ce conteaza este Implinirea Spirituala.
Aud spunandu-se des despre lupte cu monstrii in astral, lupte se duc si aici… metaforic vorbind! bine, nu numai metaforic..avem si noi razboaie , lupte in starda… DAR, spun urmatorul lucru… nu ai cum sa duci lupte in astral decat daca rezonezi cu energiile din astralul inferior. Nu spun ca e bine sau nu e bine sa faci asta, e treaba ta unde calatoresti. Calatoria astrala o faci spre cunostere, dar numai TU esti cel care alage unde vrea sa mearga…. pentru k aici se face o mare greseala , INFORMATIA este transmisa gresit si multi oameni care doresc sa faca asta nu o fac pentru ca sunt deja speriati de ce este dincolo de planul fizic si nu o mai fac…GRIJA celor ce transmit,eu nu spun ca nu exista ‘monstrii”sau spuneti-le cum vreti ,dar doar sa spun ca TU alegi unde vrei sa calatoresti…daca rezonezi cu acele fiinte ratacite cu ele te vei intani…. nu ai decat sa tranformi ceva in tine,pentru ca ceva nu e in regula. Invata sa IL aduci pe Dumnezeu in viata ta ,invata sa IL iubesti pur… si sa il manifesti, pentru ca EL este Iubire, Adevar… si daca rezonezi cu asta..inchipuieti ce acces vei avea la cunoastere cand vei calatori in astral?... nu-I asa ca iti surade iubirea, dorinta de a “merge “catre EL?... daca rezonezi cu Lumina, in Lumina vei calatori si cu siguranta cei avea acces la Informatie si Fericire Suprema.
Am sa dau si un exemplu –solutie. Fascinata de lumea de dincolo,am avut neplacerea sa intalnesc fiinte din planul inferior, si nu prea mi-a placut,nimanui nu-i place sunt sigura…. dar atunci ink nu intelegeam mai nimic din ce mi se transmitea… eram ca un pusti care fumeaza prima tigara. Nu pot sa spun ca am fost atacata ci doar ca am intalnit suflete care plang dar si suflete care au dorinta de razbunare…si alearga, ratacind in umbra,mereu vor sa atace.Avand credinta ,iubirea de Dumnezeu mai presus de orice,mi-a fost transmis sa IUBESC, sa LE iubesc. Da cititi bine, mi-a fost indicat sa iubesc fiintele ratacite,umbrele,monstrii cum spun unii,din astralul inferior. Rezultatul stiti care a fost? Ele au disparut . Si stiti de ce, pentru lor nu le place IUBIREA, nu rezoneaza cu energia pura a iubirii Divine! Pare usor acum cand cititi dar nu e,pentru ca nu trebuie transmis mental acest lucru,nu vor disparea si va vor “ataca”din nou,vor fi mereu in jurul vostru… Aici vorbim de IUBIREA CARE VINE DIN INIMA, inchipuiti-va inima ca o floare de lotus ce se deschide in mii si mii de petale de Lumini si Iubire… si trimiteti asta acolo unde trebuie, unde este necesar si o sa vedeti rezultatele.
Fiecare are o misiune pe aceasta planeta! Lasati la o parte marile averi ca nu le luati dincolo!
Canalizati-va energia spre implirire , spre regasire interioara! nu construiti temple , voi sunteti un templu, ingrijiti-l! Ajuta si iubeste-ti aproapele! esti dator sa informezi dar sa lasi pe fiecare sa isi aleaga calea, nu alege tu pentru el!
In Pace , Iubire , Credinata, Adevar sa construim o lume mai buna, atat aici cat si dincolo! Doamne ajuta!"

Adriana Constantin



2 comentarii:

Alex Dragan spunea...

Multumiri. :)

Ana Maria spunea...

Paste fericit!