Aryana Havah - De vorba cu David


Aryana: Ce s-a intamplat pe 1 martie, deoarece ai zis ca deja oamenii au ales?
David: Atata a fost timpul. Oamenii au ales calea.

A: Si este una pozitiva?
D: Toate caile sunt pozitive, deoarece duc catre ceva bun. Omenirea se va trezi si isi va revizui atitudinea.

A: Dar or sa fie distrugeri, cataclisme?
D: Sunt distrugeri, cataclisme, dar Pamantul se curata si asta este un lucru bun.

A: Romania cum va fi?
D: Frumoasa, ca si oamenii din ea.

A: Sunt romanii oameni frumosi?
D: Da.

A: Eu nu vad asta! Eu vad ca oamenii sunt din ce in ce mai rai si mai distrugatori.
D: Cei ce sunt asa vor pleca, dar romanii sunt buni.

A: Ce putem face pentru a ajuta Terra?
D: Acum nu putem face nimic, caci am facut pana acum. De acum inainte luam ceea ce trebuie.

A: Ai spus ca trebuie sa ne conectam la vibratia Terrei. Cum putem face aceast lucru?
D: Intelegand natura si Pamantul.

A: Dar concret, cum?
D: Vezi tu, Pamantul este viu si constient. El stie ce gandesti tu, eu, sau oricare alta fiinta. Noi suntem inconjurati de energie si tot ceeea ce simtim, gandim sau facem se transmite. Totul este forma-gand-energie. Adica ceea ce dai se duce si vine inapoi. Mai ales acum! noi materializam ceea ce dorim. Daca tie ti-e frica, vei primi din ce in ce mai multa frica, daca tu dai liniste, linistea te va invalui.

A: Dar concret, ce trebuie sa facem?
D: Sa fii pozitiva, sa ai incredere, sa fi optimista.

A: Si asta imi va umple frigiderul?
D: Daca asta iti doresti, asa se va imtampla.

A: Adica, daca eu vreau bani de facturi si mancare, voi primi aceste lucruri?
D: Da, caci tu iti faci programarea si energia va deveni manifesta. Adica daca tu ai incredere, incredere vei primi. Dar trebuie sa fi un om corect, caci matricea nu poate fi pacalita.

A: Poti fi un pic mai exact?
D: Vreau sa spun ca trebuie sa fii corecta in ceea ce faci. Nu poti face rau si sa ceri bine. Nu poti minti si sa vrei corectitudine, nu poti fura si sa vrei ca Matricea sa iti dea belsug. Totul este legat. Ce faci, ce spui si ce gandesti trebuie sa fie corect. Asa se poate face.

A: Ai vazut cutremurul din Japonia, ce parere ai?
D: Da. Trebuia sa fie si vor mai fi. Pamantul se scutura.

A: Si la noi?
D: La noi vor fi alte lucruri.

A: Adica ce?
D: De ce vrei sa stii numai raul si nu binele?

A: Ca sa pot lua masuri!
D: Pai tu ai luat masuri!

A: Si stau bine sau trebuie sa ma mut?
D: Daca trebuia sa te muti, te mutai…deci eu zic ca stai foarte bine.

A: Dar multi zic ca trebuie sa ne mutam la munte.
D: Poate cei ce zic trebuie sa se mute la munte! Fiecare sta unde trebuie sa stea si unde este bine pentru el. Si in afara de asta… eu nu stau la munte si nici nu trebuie!

A: Trebuie sa mai scoatem inca o carte cu Inuaki?
D: Da, dar nu acum.

A: Unii cercetatori spun ca vor fi valuri uriase care vor matura tarmurile si vor distruge tot. Tu ce parere ai?
D: Vor fi, dar nu ajung aici.

A: Si soarele, ne va afecta?
D: Da. Rau de tot. O sa fie din ce in ce mai rau. Oamenii vor inebunii. Atunci va trebui sa sti sa te aperi.

A: Cum?
D: Aghton imi spune ca tie ti-a venit ideea.

A: Cusca Faraday?
D: Aghton zice ca da. Ce e aia?

A: O cusca din metal care creaza un camp, prin care nu poate intra nimic. Dar cat va trebui sa stam in ea?
D: De trei ori cate 2 zile.

A: Bine si dupa aia…asta inseamna ca nu o sa mai fie curent, utilitati, etc.
D: Da. Si ce?

A: Pai si cei ce stau la bloc, ce fac?
D: Eu nu stiu. Fiecare sta unde vrea sa stea.

A: Nu. Nu sunt de acord. Oamenii nu stiu ce sa faca de aia sunt debusolati.
D: Ba stiu, dar nu tin cont. Sa faca ce simt si ce vor. De altfel tu crezi ca totul este intamplator? Totul este stabilit. Va fi ce trebuie sa fie si oamenii o vor lua iarasi de la inceput.

A: Adica de la cal si caruta?
D: Nu chiar. De la un alt inceput. Vezi tu, eu stiu ce va fi, dar nu e bine sa spun. Aghton zice ca nu e treaba mea. Oricum nu va fi usor si nici placut, in viziunea oamenilor. Iti spun doar tie, ca cei ce ne conduc (Illuminati) au reusit sa ajunga aproape de planul lor si asta ajutati de oameni. De acum inainte numai Creatorul ne poate ajuta. Ceea ce va veni este spre ajutor si nu spre distrugere. Daca nu se intampla nimic atunci va fi rau pentru oameni. Asa ca mai bine sa fie distrugeri, dar sa iesim din vibratia lor. Mai mult nu pot sa iti zic, ca Aghton zice ca nu o sa pastrezi pentru tine.

Noi nu trebuie sa aducem frica ci speranta. Oamenii stiu si ei ce va fi, dar tin cont doar cei ce trebuie si au un rol. Daca tot stai sa intrebi si nu faci nimic, atunci degeaba pierzi timpul.

A: O sa fie foamete la nivel global, adica oamenii nu vor mai avea mancare?
D: Eu vad mai mult lipsa de bani. Mancare va fi, dar scumpa. Daca vezi lucrurile asa, se poate spune ca oamenii vor fi infometati. Mai rau este ca se vor certa intre ei.

A: Adica va fi razboi?
D: Mai mult nemultumiri si cearta, la inceput, apoi poate razboi, dar asta depinde de oameni.

A: Si noi ce masuri trebuie sa luam?
D: Sa stii sa iti cultivi ceva. Asta e important. Si eu am rugat-o pe mama sa ma lase sa imi pun eu in gradina catreva rasaduri ale mele, de care sa ma ocup, ca sa invat.

A: Atunci cand vor fi radiatii, e bine sa stam in pesteri?
D: Nu stiu. Aghton zice ca e tot aia, ca radiatia ajunge de la soare pana in mijlocul Terrei. Dar va conta mult si vibratia ta personala.

A: Si cum ne putem ridica vibratia?
D: Fiind buni si pozitivi.

A: Dar e greu sa fi pozitiv in aceste timpuri.
D: E greu si sa conduci un camion si cu toate astea sunt oameni care o fac.

A: Ce imi mai poti spune?
D: Ca puteam merge pe un alt drum, poate mai fara pierderi, dar ca indiferent ce cale alegem, tot acolo ajungem. Dupa ce trec toate o sa fie bine, chiar foarte bine. Oamenii vor fi altfel, caci vor sti unde au gresit. Si lumea va fi plina de bunatate. Nu e greu! Mai e un pic. Sa stii ca exista un drum mult mai rau, dar din fericire nu suntem pe acela. Intr-un fel mare parte din oameni s-au salvat.

A: Si cu toate astea vom avea 2-3 ani de greutati?
D: Da.

A: Care incep cand?
D: Care au inceput acum, in martie.

A: Adica in 2014 va fi ok?
D: Cam asa.

A: Si sigur nu avem cutremur mare in Romania?
D: Eu nu pot spune asta.

Sursa: aryanahavah.ro

3 comentarii:

viki spunea...

buna David e un copil super am citit toate cartile despre el si mam bucurat mult cind am vazut si alte interviuri cu el,dar sa vrea sai apun ceva Aryanei ar putea sal intrebe pe David daca tot are o sursa sigura si stie cum va fi in 2012,e un lucru pe care nu pot sal inteleg cu intrarea in dimensiunea 5 in fiecare zi intru pe saituri si incerc sa invat tot mai multe dar unu zice intrun fel altu in alt fel , sint confuza nu stiu ca varianta sa aleg,in biblie scrie si de rapire adica daca sintem in familie alti o sa dispara alti o sa ramina aici?alti o sasi traiasca viata in continuare aici si alti o sa intre in dimensiunea 5?

Aria spunea...

`Suntem in 2013 si am citit pana acum o zi previziunile 2009-2013. Sunt foarte speriata ca nu se va face schimbarea si imi doresc incontinuu sa apara acel cutremur in Bucuresti ca sa putem incepe trecerea. Imi doresc sa aflu ce se intampla si ma tem de ce e mai rau. Am inteles ca Ariana are un site, care este acesta?

Anonim spunea...

"nu se va intampla nimik rau,pana cand eu voi crea al doilea pamant,dupa ce il voi termina,va voi chema,care veti vrea sa scapati de batalia dintre Lucifer si Yahwe.caci va cadea foc din cer si oamenii vor muri unii dintre voi veti fi ai lui Lucifer,iar ceilalti ai lui Yahwe nu va scapa nimeni,veti putea veni la mine,eu voi fi al doilea creator dupa Yahwe pentru ca mai sunt si alti zei si vor veni Yahwe s-a simtit in pericol si de asta eu voi crea al doilea pamant,va astept."