O raza din Lumina lui Dumnezeu


Scrisori din cer - Gloria Wendroff

"Iesiti din cochilia voastra. V-ati ascuns acolo. Inca nu i-ati permis puterii luminii Mele din voi sa iasa afara. Ati micsorat lumina Mea, care este menita sa straluceasca din voi. Ati putea sa simti ca trebuie sa va protejati lumina – dar de ce anume, prea iubitilor? Sunteti meniti sa straluciti cu Lumina-Mi care va umple. In mod sigur, nu sunteti meniti a o pastra pentru voi Insiva. Asa cum nu ati fost meniti sa va ascundeti constientizarea luminii Mele de voi insiva. Constientizati acum. Voi sunteti Lumina Mea si sunteti meniti sa o radiati. Razele luminii Mele sunt menite a tasni pentru a putea fi vazute de toti si pentru a fi putea fi vazute de voi. Cum puteti vedea Lumina Mea, daca nu o radiati? Prea iubite Raze ale Luminii Mele, faceti-va cunoscute. Faceti-va cunoscute prin intermediul luminii Mele ce radiaza din voi.

Oriunde ati fi, pe uscat sau pe apa, straluciti-Mi Lumina departe si larg. Sunteti o raza de Lumina, care straluceste din Rai. Ce altceva aveti de facut? Aceasta este voia Mea. Voi sunteti voia Mea. Sunteti o scanteie din Lumina Mea, iar iubirea Mea ajunge pe Pamant pentru a raspandi Lumina.

Pasarile vin pe Pamant pentru a canta. Veveritele vin pe Pamant pentru a se juca. Pomii vin pentru a creste si pentru a asigura fructe si umbra. Licuricii vin pe Pamant pentru a sclipi lumina. La fel e si cu voi.

Fiecare lucru care creste pe Pamant este ceea ce trebuie. Si voi sunteti ceea ce trebuie. Fiecare lucru care creste este pretios si voi sunteti pretiosi. Fiecare lucru care creste serveste unui scop si voi serviti unui scop. Scopul vostru este sa Imi revelati Lumina si sa o trimiteti in afara, pentru ca toti sa imi cunoasca Lumina.

Lumina Mea este iubire, iar voi sunteti iubirea Mea si voi sunteti lumina Mea. Nu trebuie sa faceti mare lucru pentru a-Mi revela Lumina. Trebuie doar sa incetati sa o tineti departe de priviri. De ce ar ascunde cineva Lumina Mea? Chiar daca nu va puteti descurca decat cu o scanteie, straluciti-Mi Lumina. O raza din Lumina Mea este de ajuns pentru a fi vazuta.

Pe masura ce Imi straluciti Lumina, sentimentul importantei de sine revine. A-Mi straluci Lumina este spre binele meu si este spre ginele vostru, de asemenea. Nu exista nimeni spre binele caruia sa nu fie. O singura raza din Lumina Mea din voi lumineaza intreaga lume. Voi sunteti Lumina Lumii.

Voi sunteti purtatorii tortei Mele. Nu este nicio cale prin care mi-ati putea scapa torta. Acum va cer sa o ridicati sus. Tineti-Mi Lumina atat de sus, incat sa poata fi vazuta atat de sus, incat voi sa o vedeti, pentru a putea cunoaste Lumina din care sunteti facuti. Din ce fel de lumina sunteti facuti? Din lumina pura a lui Dumnezeu, preaiubitilor. Nu exista alta Lumina, in afara de a Mea daruita voua pentru a straluci, astfel incat toata lumea sa o vada.

Va puteti inclina in fata gloriei Dumnezeului din voi. Puteti anunta Lumina Mea intregii lumi. Daca exista ceva ce trebuie facut, atunci asta este ceea ce trebuie sa faceti. Ne straluciti lumina Noastra – si astfel luminati lumea in numele Meu si in numele vostru si al Universului.

Chiar si o pata de Lumina lumineaza calea pentru ca altii sa poata merge pe ea. Multi inainteaza cu greu. Acum trebuie sa luminati inimi si sa le insufletiti. Realizati acest lucru, prin faptul ca daruiti bucuria Luminii Mele.

Iesiti afara din cochilia pe care ati infasurat-o in jurul vostru. Faceti-va vazuti. Lasati-va Lumina sa straluceasca. Lasati-va Lumina sa fie cunoscuta, asa cum soarele cunoaste ziua."

Traducere de Andreea Florea
Editura For You

Un comentariu:

patitu spunea...

Noi sintem lumina lumii,trebue sa luminam ,din lumina pura a lui Dumnezeu...Bunul Dumnezeu sa te binecuvinteze,Amin....