Suntem cu totii Una. Nu exista separare...


Suntem cu totii Una. Nu exista separare.
PORTALUL 10-10-10 (10 0ctombrie 2010)

de Patricia Diane Cota-Robles (ii multumim Anei Nicolai)

http://eraofpeace.org

In aceasta vara, omenirea a trecut prin unele schimbari incredible de energie. Acum, Prezenta EU SUNT, Sinele Divin din fiecare persoana este capabil sa comunice mai eficient cu inima si cu mintea constienta. Aceste schimbari puternice I-au permis Prezentei EU SUNT sa distruga lanturile egoului nostru uman manipulativ. Odata ce Dumnezeu a fost asimilat complet, Prezenta noastra EU SUNT a insotit acest aspect capricios al personalitatii noastre, la scolile de invatamant din Planurile Launtrice, unde el va fi transformat. Egoul nostru uman nu mai e in stare sa ne manipuleze sau sa ne impiedice sa progresam, asa cum a facut-o timp de eoni. Asta le ingaduie oamenilor de pretutindeni sa se trezeasza intr-un ritm accelerat. Atunci cand oamenii se trezesc, ei isi inalta inimile si mintile, iar aceasta le inalta mai departe constiinta, ingaduindu-I Luminii lui Dumnezeu sa se amplifice pe Pamant. Atunci cand constiinta noastra se inalta, iar Lumina lui Dumnezeu se amplifica in viata noastra, incepem „sa vedem cu ochi noi si sa auzim cu urechi noi”.

Nu e nevoie sa intelegem, in totalitate, de ce acest eveniment nemaipomenit s-a petrecut in aceasta perioada deosebita, insa sa stiti ca el este rezultatul muncii dedicate a milioane de Lucratori intru Lumina si a intregii Companii a Cerului, in toate aceste decenii. Acum, zi de zi, nou descoperita independenta fata de egoul uman ne ingaduie sa auzim cu mai multa usurinta „vocea scazuta si linstita din interior”. Acest fenomen are efectul minunat de a ne ajuta sa percepem, cu claritate, Unimea Vietii si Adevarul Divin ca intreaga Viata este interconectata, interrelationata si interdependenta. Intelegem acum, fara nici o urma de indoiala, ca suntem UNA cu INTREAGA Viata si ca nu exista separare, precum „noi si ei”. Convingerea noastra gresita in separare e cea care a produs durerea si suferinta prin care trec oamenii de pretutindeni. Responsabilitatea noastra din prezent este sa vindecam polarizarea creata de egoul nostru uman. Niciodata ca pana acum nu au fost mai perfect aliniate circumstantele, ca sa realizam aceasta fapta mareata.

Doar imaginati-va ca Prezenta EU SUNT din fiecare persoana poate actiona acum nestingherita de stravechile actiuni de sabotare, realizate de egoul uman. Tot ce avem de facut este sa-I cerem Prezentei EU SUNT sa ne ia in stapanire gandurile, cuvintele, sentimentele si actiunile si sa ne calauzeasca in experientele noastre zilnice, cu Inteligenta Divina si Veneratie pentru TOT CE INSEAMNA Viata. Acest lucru ne va ajuta sa ramanem concentrati in Lumina, pe masura ce transmutam tiparele comportamentale invechite, dictate de egoul nostru uman.

Corpurile noastre Eterice sunt cunoscute ca fiind „lacasul tuturor amintirilor”. Tot ce am trait de-a lungul vietilor noastre pamantesti este inregistrat in acest vehicul. Asta inseamna ca aici sunt inregistrate amintirile planurilor intortocheate si inselatoriilor egoului nostru uman. Intrucat suntem cu totii creaturi aservite obisnuintei, daca nu ramanem focalizati asupra Prezentei noastre EU SUNT, ne va fi usor sa raspundem in mod reflex la experientele noastre de viata ce imita comportamentul egoului nostru. Acest lucru se va produce, pur si simplu, pentru ca asa ne-am obisnuit sa actionam in trecut. Este responsibilitatea noastra sa fim PREZENTI in fiecare clipa din viata noastra. Zi de zi, ora de ora, trebuie sa gandim si sa ne simtim in aliniere cu Prezenta noastra EU SUNT, INAINTE de a reactiona la o situatie. Indepartati-va de orice urma de frica si spuneti-va: „EU SUNT Prezenta mea EU SUNT”. Cum voi reactiona la situatie, aflandu-ma la acest nivel de Constiinta Divina? Cum voi contribui la Lumina din lume, in aceasta imprejurare, cu gandurile, cuvintele, sentimentele, actiunile, convingerile si atitudinile mele?” Apoi, raspundeti-i Calauzirii Divine a Prezentei voastre EU SUNT, ascultand ce va spune Gratia Divina.

Lipsiti de interferenta egoului uman, vom auzi indrumarea Prezentei noastre EU SUNT, intr-un mod nou si profund. Acest lucru a fost extrem de dificil in trecut, insa acum s-a terminat. Totul s-a schimbat! Ascultati si aveti incredere in voi insiva.

Un test usor - ca sa fiti siguri ca dati ascultare calauzirii Prezentei voastre EU SUNT si ca nu doar va conectati la inregistrarile eterice ale egoului vostru uman - este sa va puneti intrebarile: „Acest raspuns arata ca nu mai am frica? Este asta cea mai constructiva modalitate de a gestiona situatia de fata? Acest raspuns aduce oare binele cel mai inalt, pentru toti cei implicati? Reactionand in acest fel, oare eu vontribui la Lumina din lume?” Daca raspunsul vostru este „NU”, la oricare dintre aceste intrebari, calauzirea nu va este data de Prezenta voastra EU SUNT. Reactionati dintr-o obisnuinta reziduala din trecut, a egoului vostru.

In loc sa actionati conform acelui vechi obicei, centrati-va si cereti-I din nou calauzire Prezentei voastre EU SUNT. Faceti acest lucru, ori de cate ori e nevoie, pana cand puteti raspunde „DA”, la toate intrebarile.

Multi oameni nu sunt constienti, la nivel constient, ca Prezenta lor EU SUNT a reusit sa le distruga lanturile egoului uman si ca acum ei sunt eliberati de manipularea bazata pe frica, a egoului lor. S-ar putea chiar ca ei nici sa nu-si dea seama ca au o Prezenta EU SUNT. Drept urmare, ei nu vor sti sa-i adreseze Prezentei lor EU SUNT, aceste intrebari importante, inainte de a reactiona la situatiile din viata. Acesti oameni vor fi mai predispusi sa actioneze conform vechilor obiceiuri si tiparelor comportamentale depasite, ale egoului lor uman. Insa, din fericire, exista o solutie pentru aceasta problema, iar Compania Cerului ne solicita sprijinul in rezolvarea acestei situatii.

De vreme ce suntem UNA cu TOATE surorile si cu TOTI fratii nostri din Familia Omenirii, putem invoca Prezenta lor EU SUNT, in numele lor. Fiecare are totusi liberul arbitru de a ignora calauzirea launtrica a Prezentei lor EU SUNT, insa, in lipsa interferentei egoului lor uman, ei vor auzi aceasta indrumare cu mult mai multa usurinta. Este important sa ne amintim ca Prezenta noastra EU SUNT este foarte practica, prin urmare, calauzirea implica intotdeauna optiuni si solutii viabile, ce ne vor ameliora viata - a noastra si a celorlalti. E greu sa continui sa te impotrivesti acestui gen de indrumare. Pe masura ce invocam constant Prezenta EU SUNT, a surorilor si fratilor nostri din intreaga lume si II cerem sa intervina in viata lor, intr-un tarziu, chiar si cea mai rezistenta persoana o sa raspunda chemarii interioare a Prezentei ei EU SUNT. Apoi, acea persoana va sesiza rezultatele actiunilor ei, care-i amelioreaza viata, ceea ce o va motiva sa ia aminte, in mod regulat, la acea calauzire launtrica.

Ne este imposibil sa cuprindem, cu adevarat, magnitudinea a ceea ce inseamna pentru noi toti sa ne eliberam de manipularile egourilor noastre, insa viata noastra a fost transformata. In loc sa simtim ca ne chinuim sa ne realizam obiectivele, ni se confera acum putere in moduri noi, de catre Prezenta noastra EU SUNT si Interventia Divina din Taramurile Celeste. Tiparele de perfectiune pe care ne concentram, pentru viata noastra si a intregii colectivitati, ca Familie a Omenirii, se vor materializa cu mult mai rapid. Prin intermediul modelului nou creat, de Constiinta a Unimii si prin eliberarea recenta a Omenirii de egoul uman, vom co-crea Noul Pamant, intr-un mod foarte tangibil, mai repede decat am visat vreodata.

Zi de zi si ora de ora, situatiile de pe aceasta planeta se vor ameliora. Luati aminte si conferiti-le putere doar lucrurilor ce reflecta Starea Mai Elevata de Fiintare, asociata cu Prezenta voastra EU SUNT. Apoi, veti conferi in mod automat putere tiparelor de perfectiune pentru Noul Pamant, prin intermediul gandurilor, cuvintelor, actiunilor si sentimentelor voastre.

INTELEGETI ca prin Prezenta voastra EU SUNT, sunteti Calitatile Divine de Libertate, Dreptate Divina, Independenta si Victorie, ce descatuseaza Omenirea si toate lanturile energetice din cadrul Omenirii, care includ relatiile si interactiunile tuturor oamenilor, raselor, religiilor, organizatiilor si natiunilor. Sunteti Prezenta voastra EU SUNT, care transforma aceste interactiuni in sensul armoniei unei Stari Elevate de Fiintare si care extinde astfel influenta Prezentei EU SUNT a Omenirii, pe acest Pamant. Cunoasteti aceasta Realitate mai Inalta in inima si in mintea voastra, iar prin Prezenta voastra EU SUNT sunteti un ocean linistit al acestor Calitati Divine, care inunda Pamantul.

Am facut ca Dumnezeul incorporat in noi sa faca un salt cuantic pana la dimensiunea a cincea de pe Spirala Evolutiei. Nu exista cale de intoarcere! Fiti in Pace si bucurati-va de calatorie. A venit vremea voastra. Si asa si este.

O OCAZIE RARA – 10 OCTOMBRIE 2010 - 10-10-10

Ni se ofera o rara oportunitate de a catapulta Omenirea inainte, in constiinta Unimii si a Veneratiei pentru INTREAGA Viata. Pe 10 octombrie 2010 - 10-10-10 - va exista o multitudine de activitati ale Luminii, pretutindeni in lume, ce vor amplifica Lumina lui Dumnezeu pe Pamant. As dori sa impartasesc cu voi unul dintre aceste evenimente care rezoneaza cel mai puternic in inima mea. Acest eveniment e orchestrat de o organizatie numita The Power of One/Puterea lui Unu.

Imaginati-va ...

Am putea co-crea o cu totul Noua Lume, a oamenilor, de catre oameni, impreuna cu planeta ............ incepand de acum.

Imaginati-va cum ar fi sa concepem si apoi sa cream lumea pe care ne-o dorim cel mai intens. Imaginati-va de ce ar fi in stare Omenirea, daca am putea sa ne reunim cu totii, ca Unul, incepand cu sustinerea unei simple Declaratii de Interdependenta.

10.10.10 Intalnirea Omenirii cu Destinul este o invitatie internationala de a incepe o noua era de vindecare planetara, comunitate globala si parteneriat co-creator impreuna cu intreaga Viata. In activul punct de intalnire de la National Mall din Washington, D.C., 10.10.10 invita Omenirea sa inaugureze noua era prin reunirea ei, pentru a realiza o demonstratie vizibila, istorica, temeinica a vointei colective de a forma Familia Fondatoare a Noii Lumi.

In care sa ne reculegem in liniste, pret de o clipa ...

In care sa facem o Declaratie de Interdependenta ...

In care sa ne auto-intitulam Familia Fondatoare a Noii Lumi ...

In care sa-i incurajam pe toti cei pe care ii stim sa faca si ei la fel ...

Devenim o picatura de apa ce transmite unde nenumarate ...

Care creeaza Noua Lume.

Sursa: Editura For You

Niciun comentariu: