AICI SI ACUM!


4 comentarii:

costinel spunea...

Familia,scoala,prietenii,biserica,societatea,....lumea ...ma invatase cum si ce sa fac,pentru a fi ca ei,adica...bun,ascultator,destept,supus...lumii in care ma nascusem.
Zi dupa zi,an dupa an,mi-am ridicat in juru-mi,ziduri inalte din caramizi care aveau nume precum:indoiala,frica,rusine,vinovatie,pacat...incat intr-o zi nu mai stiam cine sant,ce vreau de fapt si ce caut pe aici...
Asa ca,fara sa mai cer ceva cuiva,mi-am dat voie sa vad cine sant.Am lasat deoparte gura lumii,si am vorbit direct cu mine...m-am cufundat in tacerea din mine si m-am ascultat.Mai facusem asta de multe ori,dar de fiecare data ma intorceam la "ai mei",suspinand tot in tacere.
Imi luam inapoi in brate indoielile,fricile,vinovatiile...ca sa nu-i supar,iesind din randul lor.
Continuam totusi sa caut...dar de aceasta data in mine..raspunsuri la marile intrebari ce ma ardeau.
Incepusem sa vad!Sa vad lumea altfel...mai simplu...fara sa mai judec cu mintea mea egoista,ce e bine si ce e rau.In fond nici eu nu fusesem mai breaz decat altii...in trecut.Facusem de toate,doar ca sa fiu in rand cu lumea....sa dau bine...cum se zice!
Fara sa stiu pasisem in prezent!Ma eliberasem total de mine si de tot ce credeam ca e"al meu".
Cum?!!!M-am intrebat.Doar atat?!!Fara sa fac nimic,pentru asta?!!!Fara sa dau ceva in schimb?
Ce paradox!Sa fii in lume dar sa nu faci parte din ea!Sa ai fara sa ai,sa stii fara sa stii!TOTUL!
Doar sa fii...aici....un fel de martor tacut,un spectator la marele spectacol al vietii.
Fusesem si eu actor pe scena asta dar nu vedeam tot tabloul,eram prea cufundat in rolul meu!
Ma luasem in serios...de aceea nu vedeam...esenta piesei.Mesajul ascuns al vietii.Marele secret.
Actor si regizor simultan.Actor si spectator simultan.Si toate trei la un loc!
Biletul la acest spectacol,il procuri de la tine!E biletul tau spre libertatea totala.
Daca eu am putut si tu poti! Te nasti a doua oara fara sa mori!Te trezesti !Adica...iesi din lume...si intri in tine.Te intorci in lumina si vezi cine esti cu adevarat.Nu trebuie sa intelegi asta asa cum erai invatat "afara"(logic,stiintific sau religios).Nici nu trebuie sa crezi ceva...trebuie doar sa vezi si sa te bucuri de intreg,de UNU care ESTI.....AICI si ACUM!

GabyS spunea...

Multumesc Costinel!
Foarte frumos si adevarat ce ai spus...
Iubire si Lumina!

Anonim spunea...

Sunt constient ca nu eu imi traiesc viata ci viata traieste prin mine!
Sunt constient ca sunt o fiinta spirituala superba ce are si traieste o extraordinara experienta umana!
Dar pierd foarte mult ca nu-mi traiesc prezentul cum trebuie!
Am o rugaminte - cum se numeste filmul in care joaca NICOLAS CAGE?

GabyS spunea...

Multumesc Anonim pt comentariu cat si pt vizionarea clipului!
Filmul acela se numeste "City of Angels"
Numai bine!